Co oznaczałoby zwycięstwo republikańskie dla polityki zdrowotnej ad

Ten plan został wydany w czerwcu, miesiąc przed konwencją republikańską.2 Chociaż nie jest tak specyficzny jak język legislacyjny, wniosek zawiera o wiele więcej szczegółów niż wcześniej było dostępnych na temat tego, co powinien zawierać republikański zamiennik ACA. Zajmuje się także niektórymi politycznie trudnymi problemami, proponując stopniowe podnoszenie wieku uprawniającego do Medicare do 67 lat i przekształcanie Medicare w program wsparcia premium, który obejmowałby tradycyjne Medicare oraz alternatywy dla prywatnych planów.
Niektóre z pomysłów w planie Ryana to tradycyjne propozycje republikańskie, takie jak sprzedaż ubezpieczeń przez linie państwowe i zwiększanie wykorzystania HSA. Istniejące dotacje na premie ACA zostaną zastąpione zwrotnym podatkiem podatkowym dostępnym dla osób nieobjętych ubezpieczeniem Medicare, Medicaid lub sponsorowanym przez pracodawcę. Kredyt byłby finansowany przez ograniczenie obecnie nieograniczonego zwolnienia podatkowego z ubezpieczenia sponsorowanego przez pracodawcę – bardziej progresywna odpowiedź na podatek Cadillaca , płaski 40% podatek akcyzowy od planów, których koszt przekracza określony próg, ponieważ podatek nałożony ponad poziom progowy byłby oparty na indywidualnej stawce podatkowej, a zatem byłby wyższy dla pracowników o wyższych dochodach.
Wyłączenia dotyczące wcześniejszych warunków i wyższych niż normalne składek byłyby zabronione dla osób, które utrzymują ciągły zasięg. Ceny premium mogą się różnić w zależności od wieku, a cena dla najstarszego członka rodziny może być pięciokrotnie wyższa od ceny dla najmłodszych (która według szacunków jest bliższa obliczonej aktuarialnie zmienności kosztów opieki zdrowotnej) zamiast obecnie dozwolonej. -do-1, w którym młodsi rejestrujący pośrednio dotują opiekę nad populacją sprawiedliwą. Medicaid stałby się dotacją blokową dla poszczególnych państw, a państwa miałyby więcej władzy, w tym zdolność do wymagania od zdolnych dorosłych odbiorców pracy.
Senatowi republikanie nie wydali wspólnie porównywalnej propozycji, ale indywidualni republikańscy senatorowie tacy jak Orrin Hatch (UT) i Richard Burr (NC) oraz były senator Tom Coburn (OK) byli zaangażowani w propozycje reformy Medicare lub wprowadzenia alternatywy ACA.
Prognozowanie wyników wyborów jest zawsze ryzykowne, a tegoroczny wynik wydaje się bardziej nieprzewidywalny niż zwykle. Głos gniewu i niezadowolenie partii politycznych i tradycyjnych kandydatów sprawiło, że polityczne głosowanie było wyzwaniem. Trudno zapomnieć o nieoczekiwanym głosowaniu Brexit, które zaprzeczyło wynikom sondaży przeprowadzonych tuż przed głosowaniem, co sugerowało, że większość populacji chciała Wielkiej Brytanii, aby pozostała w Unii Europejskiej.
Najprostszym wezwaniem w wyborach do USA w 2016 r. Jest to, że podział rządu wydaje się bardzo prawdopodobny. Według większości sondaży Dom prawdopodobnie pozostanie w kontroli republikańskiej. Kontrola Senatu prawdopodobnie przejdzie na Demokratów, jeśli nie z innego powodu niż 24 miejsc w Republice Republikańskiej, ale tylko 10 miejsc demokratycznych jest gotowych do wyborów. Kiedy pojawia się taka nierównowaga (odzwierciedlająca wygórowane wybory 6 lat wcześniej), zmiana kontroli staje się prawdopodobna; podobny brak równowagi pojawi się ponownie w 2018 roku, kiedy więcej Demokratów niż miejsc republikańskich są do wyborów
[przypisy: stomatologia Kraków, dentysta legnica, anatomia palpacyjna ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: anatomia palpacyjna dentysta legnica stomatologia Kraków