Od Obamacare do Hillarycare – program reformy służby zdrowia Demokratów ad

Jednak, jeśli duże zyski mają zostać wprowadzone na rynek, plany ACA mogą stać się bardziej atrakcyjne, z większymi dopłatami do składek i lepszymi środkami do dzielenia kosztów1.2. Większa rekrutacja może również zostać osiągnięta poprzez zwiększenie kary za nieosiągnięcie ubezpieczenie, ale byłoby to kontrowersyjne. Powiązanym priorytetem jest stabilizacja rynków. Składki rosną w związku z planami ACA, a niektórzy ubezpieczyciele żądają dużych podwyżek na rok 2017, chociaż doświadczenia państwowe są bardzo zróżnicowane i do 2016 r. Premie za plany wymiany są znacznie niższe niż oczekiwano. Trzej najwięksi ubezpieczyciele – UnitedHealthcare, Humana i Aetna – zdecydowali się ograniczyć uczestnictwo w wymianach, powołując się na straty finansowe i grupy ryzyka osób, które są bardziej chore i droższe niż się spodziewano (mimo, że oświadczenie Aetna podążyło za administracyjnym wyzwaniem Obamy wobec planowanego przejęcia Humana). Inni ubezpieczyciele dobrze radzą sobie finansowo z planami rynkowymi, aw niektórych stanach konkurencja ubezpieczeniowa pozostaje silna. Ale w coraz większej liczbie obszarów geograficznych konsumenci kupujący ubezpieczenia na giełdach mają niewielki wybór, ponieważ jeden ubezpieczyciel ma monopol.
Jak na ironię, wycofanie prywatnych ubezpieczycieli może ożywić zainteresowanie reformą, której zdecydowanie przeciwstawiają: stworzenie rządowego planu ubezpieczeń podobnego do Medicare, który konkurowałby z prywatnymi planami na rynkach. Clinton poparł taką publiczną opcję. Mimo, że staną w obliczu trudnej walki w Kongresie, o ile (a nawet jeśli) Demokraci nie odzyskają większości z Izby Reprezentantów i Senatu, niektóre państwa mogą skorzystać z zwolnień z innowacji, które będą dostępne dopiero w 2017 r., Aby stworzyć własne opcje publiczne. Demokraci mogą również realizować inną politykę, którą Clinton popiera: umożliwienie osobom w wieku 55 lat lub starszych przystąpienia do Medicare – choć ta propozycja również napotyka poważne bariery polityczne.
Wraz z rozpoczęciem obowiązywania państwowych zwolnień z innowacji, polityka zmierzająca do ustabilizowania rynków się skończy. Korytarze reasekuracyjne i ryzyka, które chronią ubezpieczycieli przed kosztami zapisywania drogich pacjentów i potencjalnie dużych strat finansowych, mają wygasnąć jeszcze w tym roku (a z powodu ograniczeń uchwalonych przez Kongres w 2014 r. Ubezpieczyciele otrzymali tylko 12,6% płatności w korytarzach, które rząd zawdzięcza). Oczekiwane wygaśnięcie może przyczynić się do wzrostu składek w 2017 r., Co może osłabić rejestrację. Jedną z poprawek byłoby utrzymanie tych polityk – które są już stałą cechą programu Medicare opartego na przepisie dotyczącym leków na receptę, który opiera się na prywatnych ubezpieczycielach. Administracja Obamy podjęła kroki w celu stabilizacji rynków i poprawy pul ryzyka ubezpieczycieli, w tym ograniczenia wykorzystania specjalnych okresów rejestracji poza zaplanowaną otwartą rejestracją. Następna administracja może rozważyć dodatkowe środki stabilizacyjne. W rzeczywistości może się to stać najbardziej naglącym wyzwaniem polityki zdrowotnej Clintona.
Uprzednienie planów zdrowotnych na rynku pomogłoby ustabilizować udział ubezpieczycieli i zapewnić dalsze postępy w zmniejszaniu populacji nieubezpieczonych. Demokraci mogliby również zaradzić rodzinnej usterce : w ramach ACA ludzie, którzy uznali, że mają niedrogie opcje dla sponsorowanych przez pracodawcę pokrycia, mogą otrzymać ulgi podatkowe premium, aby kupić plany rynkowe, ale wiele osób nie kwalifikuje się do takiego subsydiowanego pokrycia, ponieważ cena jest oceniana na w oparciu o koszt składki dla pojedynczego pracownika, a nie o cenę za pokrycie rodzinne.1,2
Innym sposobem na zwiększenie wskaźników zasięgu byłoby przekonanie większej liczby państw do rozszerzenia Medicaid
[podobne: hiperleukocytoza, torbiel galaretowata, nadczynność tarczycy u mężczyzn ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: hiperleukocytoza nadczynność tarczycy u mężczyzn torbiel galaretowata