Rozplątanie efektów pokrycia ACA – lekcje dla polityków ad

Zwiększenie to było możliwe dzięki uproszczeniu przez ACA procesu składania wniosków o Medicaid, usunięciu uciążliwych testów majątkowych w celu określenia uprawnień dla większości wnioskodawców oraz zwiększeniu świadomości społecznej na temat opcji ubezpieczenia. Co więcej, rozszerzenie kwalifikowalności na rodziców dzieci, które już się kwalifikują, może pomóc w pokryciu całych rodzin. Znaleźliśmy dowody tego efektu stolarki lub maty powitalnej we wszystkich stanach, niezależnie od tego, czy rozszerzyli Medicaid. W międzyczasie nie pojawił się kolejny potencjalny efekt spillover polegający na rozszerzeniu Medicaid – zastąpienie prywatnego zasięgu publicznym ( wypychanie ). To odkrycie sugeruje, że pieniądze z Medicaid ACA zostały skutecznie ukierunkowane na zwiększenie zasięgu wśród osób, które w przeciwnym razie byłyby nieubezpieczone. Podczas gdy Medicaid stanowił około 60% zysków z pokrycia ACA zidentyfikowanych w 2014 r., Pozostałe blisko 40% było przypisane dopłatom z tytułu prawa do pokrycia nabytego na nowych giełdach ubezpieczeniowych. Nasze szacunki sugerują, że za każde dodatkowe 10% dotacji na średnią składkę rodzinną, prawie 1,5 miliona więcej Amerykanów uzyskało ubezpieczenie zdrowotne. Chociaż ten przyrost jest znaczny pod względem liczby ludności, pod względem ekonomicznym wskazuje, że wskaźniki uczestnictwa w wymianie w 2014 r. Były skromniejsze niż pierwotnie zakładano. Udział prawdopodobnie wzrośnie jednak z czasem – przewidywania, które są wspierane przez statystyki rejestrowania wymiany z lat 2015-2016.
I jest powód, by sądzić, że wysiłki państwowe mogą ułatwić jeszcze większe uczestnictwo. Okazało się, że dopłaty do składek były prawie dwa razy skuteczniejsze w nakłanianiu ludzi do zapisania się na ubezpieczenie, jeśli mieszkali w państwach prowadzących własną wymianę, a nie w stanach uczestniczących w wymianie federalnej. To odkrycie prawdopodobnie odzwierciedla wiele czynników, takich jak bardziej agresywny zasięg i tworzenie programów wsparcia aplikacji w tych stanach, a także środowiska polityczne, które generalnie bardziej wspierają ACA.3
Trzecią kluczową cechą prawa był mandat jednostkowy. Kiedy oceniliśmy szczegółowe postanowienia dotyczące mandatu, w tym kary oparte na dochodach z powodu braku pokrycia i różne szczególne zwolnienia z tych kar, nie stwierdziliśmy, aby ogólne wskaźniki zasięgu odpowiadały tym aspektom prawa. Czy to oznacza, że mandat nie przyniósł żadnego efektu. Niekoniecznie. Gdyby jego głównym rezultatem było zwiększenie prawdopodobieństwa uzyskania przez wszystkich Amerykanów zasięgu – niezależnie od tego, czy podlegali oni karze i niezależnie od tego, ile by to kosztowało – nasza analiza nie uchwyciłaby tego skutku. Rzeczywiście, istnieją pewne dowody z analizy podobnego mandatu ubezpieczeniowego wprowadzonego w Massachusetts w 2006 roku, aby zasugerować, że zjawisko to może wyjaśniać część efektu stolarki Medicaid4 i może również skłonić niektórych ambiwalentnych konsumentów do zakupu prywatnego ubezpieczenia. Co więcej, wartość kary mandatowej w dolarach była dość skromna w 2014 r. (95 USD na osobę lub 1% dochodu podlegającego opodatkowaniu, w zależności od tego, która kwota była większa), ale znacznie wzrosła do 2016 r. (695 USD na osobę lub 2,5% dochodu podlegającego opodatkowaniu). Tak więc mandat może odgrywać większą rolę w czasie.
Wreszcie, zgodnie z naszą analizą, wpływ ACA na ubezpieczenie sponsorowane przez pracodawcę był zasadniczo zerowy
[hasła pokrewne: psychoterapia warszawa ursynów zielona góra, psychoterapia warszawa ursynów, endometrioza w bliźnie po cesarce operacja ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: badania w kierunku celiakii endometrioza w bliźnie po cesarce operacja psychoterapia warszawa ursynów