Rozplątanie efektów pokrycia ACA – lekcje dla polityków cd

Chociaż niektórzy przeciwnicy demonizują ACA jako zabójcę pracy i dezorganizację ubezpieczenia zdrowotnego dla milionów ludzi, nasze analizy danych i innych osób nie wykazały żadnych negatywnych skutków dla stawek sponsorowanych przez pracodawcę ubezpieczeń zdrowotnych, bezrobocia lub częściowego ubezpieczenia zdrowotnego. czas pracy Ponieważ kraj koncentruje się na wyborach w 2016 r., Oferujemy kilka kluczowych wiadomości z naszych ustaleń. Implementacja państwa nadal silnie wpływa na sukces – lub braki – ACA. Ta rzeczywistość jest najbardziej oczywista w decyzjach dotyczących rozszerzenia Medicaid zgodnie z prawem, ponieważ brak ekspansji w 19 stanach sprawił, że mniej więcej 3 miliony dorosłych bez pokrycia. Ale polityka państwowa wpływa również na zdolność rodzin o średnim dochodzie do zapisania się na pokrycie wymiany, co w niektórych stanach zostało zaburzone przez bariery legislacyjne związane z rekrutacją i brakiem pomocy. W istocie niektórzy decydenci państwowi, którzy przeciwstawiają się ACA jako nieudanej polityce, stworzyli samospełniającą się przepowiednię, podejmując kroki, aby uniemożliwić ludziom rejestrację i korzystanie z nowych relacji. Takie działania mogły przyczynić się do dużej różnicy między stopami zaksięgowania wymiany w państwach uczestniczących w wymianie federalnej i w stanach z ich własną wymianą. Choć osłabienie ekspansji zasięgu może być politycznie celowe w niektórych miejscach, jest nie do obrony z punktu widzenia zdrowia publicznego.
Z jednym kandydatem na prezydenta zobowiązującym się do zbudowania na ACA i drugim, który zobowiązuje się go uchylić, a także z toczącymi się bitwami na szczeblu stanowym nad ustawą, w tegorocznych wyborach toczy się o wiele więcej. Ogólnie rzecz biorąc, nasze wyniki wskazują na kilka przepisów ACA skutecznie działających w celu rozszerzenia ubezpieczenia zdrowotnego na miliony Amerykanów. To, czy prawo w dalszym ciągu rozszerza zasięg w przyszłości, najprawdopodobniej zależy od wyniku listopadowych wyborów.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne pod adresem.
Ten artykuł został opublikowany 21 września 2016 r. O godzinie.
Author Affiliations
Z Departamentu Polityki Zdrowotnej i Zarządzania, Harvard TH Chan School of Public Health, Boston (MF, BDS) i Departamentu Ekonomii, Massachusetts Institute of Technology, Cambridge (JG) – oba w Massachusetts.

Materiał uzupełniający
Referencje (5)
1. Cohen RA, Martinez ME, Zammitti EP. Ubezpieczenie zdrowotne: wczesna publikacja danych szacunkowych z ankiety National Health Interview Survey, 2015. Hyattsville, MD: National Center for Health Statistics, maj 2016.

2. Frean M, Gruber J, Sommers BD. Premie premium, mandat i rozszerzenie Medicaid: efekty zasięgu ustawy Affordable Care Act. Arkusz roboczy NBER nr. 22213. Cambridge, MA: National Bureau of Economic Research, kwiecień 2016 (http://www.nber.org/papers/w22213).

3. Sommers BD, Maylone B, Nguyen KH, Blendon RJ, Epstein AM. Wpływ polityki państwa na aplikacje ACA i rejestracja wśród osób o niskich dochodach w Arkansas, Kentucky i Teksasie. Health Aff (Millwood) 2015; 34: 1010-1018
Crossref Web of Science Medline
4. Sonier J, Boudreaux MH, Blewett LA. Efekt powitania Medicaid Affordable Care Act może być znaczący Health Aff (Millwood) 2013; 32: 1319-1325
Crossref Web of Science Medline
5. Moriya AS, Selden TM, Simon KI. Niewielka zmiana zaobserwowana w zatrudnieniu w niepełnym wymiarze godzin w wyniku ustawy o przystępnej cenie. Health Aff (Millwood) 2016; 35: 119-123
Crossref Web of Science Medline
Zamknij odniesienia
Powołując się na artykuły (7)
Zamknij Cytowanie artykułów
[patrz też: leki nadcisnieniowe wykaz, hiperleukocytoza, stopnie uszkodzenia słuchu ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: hiperleukocytoza leki nadcisnieniowe wykaz stopnie uszkodzenia słuchu